Slušný obchodník

8. září 2016 v 22:15 | Cecílie |  Pohodové starosti
Tento článek bych chtěla věnovat poctivému obchodníkovi z Austrálie, pravděpodobně českého původu - usuzuji z jeho jména Jarek Tomnec a navíc na maily v angličtině odpovídá i česky. Samozřejmě jsme mu za sebe poděkovali, ale mám pocit, že by to chtělo víc. Posuďte sami, myslím, že běžně se toto nestává.
Můj manžel slavil kulatiny, dostal v práci peníze a objednal si za ně dárek. Protože je hodný, objednal ve stejném obchodě dárek i mně. Byl to přívěšek s říčními perlami, velmi zvláštní a pěkný, ručně dělaný. Konkrétně tento:

Ráda ho nosím, jen se špatně s čímkoliv kombinuje, ale to nevadí. V listopadu se manžel zase díval na stránky tohoto obchůdku a ptal se mě, jestli by se mi líbily náušnice. Tak jsme prohlíželi a vybírali, dívali jsme se i na jiné šperky, třeba náramky a jeden se mi moc líbil. Nedomluvili jsme se sice na ničem konkrétním, ale Vánoce byly za dveřma, celkem jsem se těšila na malý balíček pod stromečkem (bylo mi jedno, zda tam budou náušnice nebo náramek). Jenže tam nebylo ani jedno:( Samozřejmě jsem dostala jiné dárky. Manžel totiž plánoval náušnice až k narozeninám:) To jsem zase nečekaně dostala balíčky dva: prý je to za jedno poštovné a tak k naušnicím objednal i ten pěkný náramek.

Měla jsem z obojího velkou radost. Vůbec jsem netušila, že to ještě neskončilo a jaké trampoty manžel s objednávkou měl. To mi vysvětlil až v létě, když jsme měli náctileté výročí svatby a já ke svému obrovskému překvapení dostala - další náramek.

Bylo to tak: v lednu (s dostatečným předstihem, aby vše přišlo do mých narozenin) manžel objednal náušnice a náramek. V únoru zásilka přišla. Náušnice byly vpořádku, ale náramek byl jiný než chtěl. Obával se, že by se mi nelíbil, vše nafotil a napsal do Austrálie něco jako reklamaci. Odpověď přišla vzápětí (vzhledem k časovému posunu asi za 12 hod). Pán se moc divil, že to nebylo vpořádku, omluvil se a přislíbil, že pošle správný náramek, vše na svoje náklady. Jak slíbil, tak i udělal. Připojil i vysvětlení. Omylem zaměnil naši objednávku s jinou, která byla určena do Rakouska. Nakonec je to taky v Evropě :) A tak mám náramky dva a nějaká paní v Rakousku také a ty samé :-) Panu obchodníkovi tímto ještě jednou moc děkuji za korektní jednání. Mnozí naši obchdníci by se mohli přístupem u protinožců inspirovat.
Odkaz na obchod: http://www.jaroo.com.au/
P. S. Manželovy obavy, že by se mi náramek poslaný omylem nelíbil, byly zbytečné. Ale mít dva náramky místo jednoho je fakt super.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Zaretka Zaretka | Web | 8. září 2016 v 22:36 | Reagovat

jsou to všechno moc hezké kousky :-)

2 Jenna Jenna | 9. září 2016 v 14:04 | Reagovat

Máš šikovného manžela že to tak vymyslel je to vše moc pěkné a určitě to ráda nosiš.

3 Kitty Kitty | E-mail | Web | 13. září 2016 v 15:48 | Reagovat

K pěkným věcem a přístupu obchodníka tě musí i těšit, že si chlapi dali takovou práci, abys byla spokojená. To nebývá běžné. Ale - my v Evropě a potažmu ženské to často jen nedotáhneme do konce ;-))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama