Rakousko Ski amadé 2017

14. března 2017 v 12:07 | Cecílie |  Cestování
Tentokrát jsme zvolili oblast Ski amadé a rozhodli se lyžovat každý den někde jinde.
První den jsme parkovali ve Flachawinkl a využili možnosti přejet lanovkami do Zauchensee. Velmi se nám zde líbila možnost měřeného paralelního slalomu, jehož záznam je k dispozici na příslušných www stránkách. Stejně jako osobní lyžařský graf, s přehledem všech použitých vleků a lanovek a všechny nadmořské výšky a ujeté kilometry. Takovéto možnosti se pomalu stávají normální součástí lyžování.
Druhý den jsme jeli do Flachau a odtud přes údolí lanovkou G-LINK až do Wagrain. Lanovka propojuje lyžařské areály Grießenkareck a Grafenberg. Počasí nám moc nepřálo, jinak bychom se asi vydali po vrcholcích ještě dál.
Poslední den jsme si báječně zajezdili ve středisku Schladming. Široké dlouhé sjezdovky, nádherný výhled na alpské vrcholky a podstatně méně lidí než ve Flachau.

Zauchensee

Flachau

Schladming

1 člověk ohodnotil tento článek.